راه اندازی مرکز تماس ابری(Cloud)

راه اندازی مرکز تماس ابری(Cloud)

مرکز تماس بر پایه Cloud

راه اندازی مرکز تماس بر پایه سرویس های ابری (Cloud)
 
پس از مدت ها انتظار شرکت 3CX نسخه سیستم مرکز تماس بر پایه Cloud یا ابری خود را منتشر کرد که در آن میتوان در عرض کمتر از 10 دقیقه سیستم تلفنی مرکز تماس خود را راه اندازی کرد. این نسخه هیچ تفاوتی چه به لحاظ ساختاری و چه به لحاظ گرافیکی با نسخه قابل نصب بر روی سرور ندارد. بدون معطلی میرویم سراغ راه اندازی سرور مرکز تماس ابری!
 
چه چیز هایی لازم است؟ 10 دقیقه وقت ، یک کانکشن اینترنت و چهره خندان شما!
 
تمام مراحل راه اندازی تنها 8 مرحله است و اطلاعات مورد نیاز شما از این قبیل است:
• انتخاب هاستینگ سرور از بین گوگل ، آمازون و OVH ( در صورتی که اکانت اختصاصی در این سرویس ها داشته باشید می توانید از آن استفاده کنید. )
• در صورتی که لایسنس 3CX دارید از آن استفاده کنید در غیر اینصورت می توانید از لایسنس 1 ساله رایگانی که به شما تعلق می گیرد استفاده کنید.

اطلاعات لایسنسی که 3CX به رایگان در اختیار شما قرار خواهد داد به این شکل است: • لایسنس 8 تماس همزمان رایگان ( تا سقف 25 داخلی )
• یک سال سرویس DNS رایگان و گواهی SSL
• آخرین به روز رسانی ها و سرویس پک ها
• پشتیبانی به صورت آنلاین و از طریق نمایندگان