ثبت تیکت پشتیبانی

 
در صورتی که امکان ثبت در خواست از طریق نرم افزارهای ریموت را ندارید می توانید از طریق فرم روبرو اقدام به دریافت پشتیبانی فنی نمایید. لطفا اطلاعات کامل فرم را پر نمایید و در قسمت توضیحات فنی ، توضیح کامل مشکل خود را ذکر نمایید. کارشناسان ما تا حداکثر 24 ساعت با شما تماس گرفته و برای برطرف کردن مشکل شما اقدام خواهند نمود.
انتخاب مسیر …

حداکثر سایز 2 MB

لطفا صبر کنید
 

سوالات متداول

1آیا 3CX بر اساس لایسنس محدودیت ایجاد داخلی دارد؟
خیر! لایسنس 3CX فقط و فقط بر روی تماس های همزمان شما اثر می گذارد و هیچ تاثیری بر روی داخلی ها و تعداد داخلی ها ندارد. شما حتی در ابتدایی ترین نسخه یا حتی نسخه رایگان نیز میتوانید هزاران داخلی تعریف کنید.
2با هر لایسنس چند ترانک (Trunk) میتوان تعریف کرد؟
در تعریف کردن یا اضافه کردن ترانک هم شما هیچ محدودیتی نخواهید داشت و پس از خرید ابتدایی ترین لایسنس می توانید به هر تعداد که بخواهید ترانک به سیستم خود اضافه نمایید.
3آیا برای استفاده از IVR لایسنس جداگانه باید تهیه کرد؟!
خیر! IVR در سیستم مرکز تماس 3CX به صورت یکپارچه شده با خود سیستم است و شما برای استفاده از آن هیچ گونه هزینه اضافی نمی پردازید. حتی در نسخه رایگان نیز می توانید از سیستم IVR استفاده کنید.
4آیا سافت فون ها لایسنس جداگانه دارند؟
خیر! سافت فون های 3CX به صورت رایگان قابل دانلود هستند و شما می توانید آن ها را از App Store های معروف مانند Google Play Store ، iOS App Store و یا Windows Store دانلود کنید.
5آیا 3CX را می توان به صورت مجازی نصب کرد؟
بله. 3CX را می توان به صورت مجازی بر روی مجازی ساز هایی مانند ESXI نصب کرد. با توجه به متداول شدن مجازی در این روز ها این جزو یکی از ضروریات سیستم های امروزی به شما می آید.